Lagenda 6 Artis Wanita Malaysia Dengan Gambar Tanpa Seurat Benang

Masihkah korang ingat siapakah antara artis-artis di Malaysia ini yang pernah kantoi tak bepakaian? Tak ingat? Ok, marilah kami recall nama-nama artis Malaysia yang pernah kantoi itu. Sekadar berkongsi cerita lama dan jadikan teladan berjaga-jaga jangan dijadikan mangsa atau mangsa pervert atau mangsa penipu.

zarina zainuddin

1. ZARINA ZAINUDIN

Di awal tahun 90an dahulu, Zarina Zainudin telah buat satu Malaysia terkejut dengan aksi-aksi berani beliau berposing tanpa seurat benang di dalam sebuah rumah (mungkin rumah Zarina sendiri). Dikatakan sebanyak 300 keping gambar Zarina dengan pelbagai aksi telah ditangkap (zaman tu, kamera pakai Kodak filem, takde yang digital).

Cerita gosipnya, Zarina ketika itu telah ditawarkan oleh seorang lelaki untuk mengambil gambar Zarina dalam keadaan panas dan gambar tersebut tidak akan dihebahkan ke Malaysia. Disebabkan desakan duit dan terpesona dengan wang yang ditawarkan, Zarina akur untuk beraksi di depan kamera.

Ada juga sumber lain dan menurut sumber tu, Zarina dikatakan telah diberi pil khayal oleh seseorang (jurufoto). Dalam keadaan high, Zarina tidak sedar perbuatan yang dilakukannya. Ye laaaaa… dah stone!!! Mana nak sedar. Yang mana satu yang benar, ntah laaaa..

tumblr_nwkrnwhzEr1tcuafuo1_500

2. NASHA AZIZ

Hampir 10 tahun selepas kes Zarina Zainudin, belum ada lagi kes artis kantoi tak berpakaian. Hinggalah pada pertengahan tahun 2002, satu kes mengintai telah berlaku ke atas seorang model dan juga pelakon hot dan cun meletup iaitu Nasha Aziz.

Laporan kes ini ialah mengenai Nasha Aziz yang telah diintai oleh anak tuan punya rumah yang disewa oleh Nasha Aziz. Sebuah kamera video telah disembunyikan di dalam air cond di ruang tamu rumah Nasha Aziz. Khabarnya, segala perilaku Nasha telah diperhatikan oleh si anak tuan punya umah ni lebih dari 6 bulan. …Mak aiii!!!

Lepas je keluar isu tentang Nasha Aziz ni, ramai benar kaum kerabat kami yang singgah ke Petaling Street nak beli cd video Nasha ni. Sanggup wooo keluar RM20 semata-mata nak beli vcd Nasha ni. Last-last hampeh….. Kena tipu dengan tauke VCD tu. Owhhh…. Time 2002, internet tidak begitu digunakan secara berleluasa, time tu juga DVD belum wujud. Harga VCD cetak rompak ketika tu, dalam sekitar RM8 ke RM10. hehe..

Kemudian cerita Nasha Aziz senyap. …

azlin

3. WAN NORAZLIN

Pada tahun 2003 atau 2004, satu lagi kes artis kantoi tak berpakaian. Kali ni, video panas Wan Norazlin pula.

Wan Norazlin dan suaminya (ketika video tu direkod, mereka belum status bersuami isteri) telah merakamkan adengan membuat bayi mereka di dalam rumah Wan Norazlin sendiri dan juga di rumah pasangan lelakinya juga.

Bukan setakat adengan itu saja yang dirakam, adengan di dalam bilik mandi pun turut dirakam. Sekali lagi yang menjadi kaya ialah taukeh kedai VCD cetak rompak. Kerana time tu, internet belum digunakan secara berleluasa seperti sekarang. Adengan ranjang ini dikhabarkan telah sampai ke pihak ketiga apabila Wan Norazlin dan pasangannnya telah mengupah seseorang untuk mengedit video rakaman mereka. (eh ye ker??? Takkan laaaa!!!!! Takkan nak kasi kat orang aksi ghairah kita senang2 mcm tu ye tak?)…

Tamat isu Wan Norazlin…..

2-Linda-Rafar-Cerai-MEDIAMALAYA

4. LINDA RAFAR & EDRIE KRU

Pada masa yang sama juga, isu gambar Linda Rafar dan Edrie Kru turut dipersoalkan apabila gambar panas mereka dihebahkan di dalam internet. Ketika itu, ramai rakyat Malaysia sudah mengenali internet.

Gambar-gambar Edrie dan Linda ini dikatakan palsu oleh anggota kumpulan KRU iaitu, Norman, Yusry dan Edrie sendiri.

Mereka menyatakan gambar ini adalah palsu kerana ada pihak yang cuba untuk menjatuhkan nama KRU serta Linda Rafar (yang ketika itu adalah anggota kumpulan Elite). Entah benar atau tidak, mereka berdua saja yang tau tentang gambar tersebut.

0006

5. IDA NERINA

Isu Ida Nerina pula dikatakan beraksi panas bersama pasangan. Tapi, bagi kami yang dah tengok video tu, sah memang sah, tu bukan Ida Nerina.

Walaupun ada proof yang menyatakan itu adalah Ida Nerina seperti tindik di pusat Ida Nerina, subang telinga dan rantai yang dipakai Ida Nerina, tetap kami nyatakan yang dalam video itu bukanlah Ida Nerina. Sebabnya Ida Nerina tak sebuncit seperti minah dalam video tu…

timthumb (1)

6. ZARINA ANN JULIE

Paling terbaru aksi hot dan gambar tak berpakaian Zarina Ann Julie bersama teman lelaki dalam keadaan sangat menjolok mata. Haiiihhhh…. Pelakon drama Anak Pontianak ini dikatakan terlalu bermasalah dengan imej dan akhlak.

Selain daripada itu, Zarina Ann Julie juga telah dicekup oleh polis di sebuah pusat hiburan malam kerana mengambil dadah. Bila dah ambil dadah, otak pun mereng. Segala tindak tanduk time tu, takkan sedar punya. Sedar-sedar esok hari, gambar notty, gambar “bercanda di pasiran pantai” dah berada kat internet. Haaaa, ni la bahananya!!!

Sumber: Kucing Happy